Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014




Το παιδί της γειτονιάς - Αγγελική 

Ένα πρωί καθώς πήγαινα στο σχολείο είδα ένα μεγάλο φορτηγό. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Δεν μπορούσα να περιμένω να δω τι κουβαλούσε. Η ώρα είχε περάσει και πήγα σχολείο. Το μεσημέρι που γύρισα στο σπίτι, ρώτησα τη μαμά μου για το φορτηγό που είδα το πρωί. Μου ότι μια οικογένεια μετακόμισε στη γειτονιά. Μόλις έφαγα και έκανα τα μαθηματά μου βγήκα έξω και είδα ένα κοριτσάκι στο σπίτι που είχε σταματήσει το φορτηγό. Καθόταν μόνο του στεναχωρημένο, ενώ τ' άλλα παιδιά της γειτονιάς έπαιζαν πιο πέρα. Το πολησίασα και το ρώτησα πώς το λένε. Εκείνο σήκωσε το κεφάλι και μου απάντησε Χαρά. " Γιατί είσαι στεναχωρημένη;", τη ρώτησα. " Μου λείπουν οι φίλοι μου από την παλιά γειτονιά. Εδώ δεν γνωρίζω κανέναν." , μου απάντησε. Τότε της είπα ότι θα χαιρόμουν πολύ αν γινόμασταν φίλες. Η Χαρά χάρηκε τόσο πολύ, που το πρόσωπό της έλαμψε. Από τότε γίναμε οι καλύτερες φίλες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου